header_top_ro 
Hungarian (formal)Română (România)English (United Kingdom)Deutsch (DE-CH-AT)
Unable to create /cache/mod_novasfh/sfh_64.xml configuration file.
Click here for more information.
Please update your Flash Player to view content.
Anunțuri Imprimare Email
Index articol
Anunțuri
2012
Toate paginile

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

A

Anunt DLI oct1

Anunt DLI oct2

Anunt DLI oct3

Pentru documentația de atribuire accesați link-ul de mai jos:

https://drive.google.com/file/d/1rZ1W_fYpHDSLhWZfd6-WaIvEVfFA3gxN/view?usp=sharing

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anunt de participare-1

Anunt de participare-2

 

 

 

Anunt website 2

Anunt website 1

 

Anunț de participare

Privind lansarea procedurii competitive, conform ordinului nr. 6712/07.11.2017 al MDRAPFE,

cu respectarea principiilor de la art. 2 alin (2) din legea nr.98/2016, pentru atribuirea contractului

de servicii de catering pentru participanții la cele 3 programe educationale – scoala pentru parinti,

gradinita estivala si scoala dupa scoala, 6 loturi, Cod CPV (55520000-1)

Denumire achizitor: Fundația Creștină Diakonia - Filiala Cluj-Napoca

Sediulsocial: str. Zambilei nr.7, localitatea Cluj-Napoca, județul Cluj

Persoana de contact:Onea Mihaela

E-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Telefon:+40 749 141 204

Titlul proiectului

“Măsuri integrate pentru comunități marginalizate din Câmpia Transilvaniei”

ID proiect

POCU/20/4/2/101785

Linia de finanțare:

Proiect co-finanțat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020

Axa prioritară 4: Incluziunea socială și combaterea sărăciei

Obiectiv specific 4.2: Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială din comunitățile marginalizare, prin implementarea de măsuri integrate

Denumire contract

Servicii de catering în vederea asigurării hranei pentru participanți la cele 3 programe educaționale – școală pentru părinți, grădiniță estivală și școală după școală

Descriere servicii ce vor fi achiziționate

Serviciile de catering (cod CPV 55520000-1)pentru participanții la cele 3 programe educaționale – școală pentru părinți, grădiniță estivală și școală după școală, ce se vor derula în comuna Geaca și comuna Cornești, județul Cluj, vor fi achiziționate pe loturi (Lot 1-6), după cum urmează:

Loturi

Descriere

Participanți

Perioada

Locație

Lot I

Servicii de catering pentru programul de școală părinți din comuna Geaca

8 părinți/sesiune

5 sesiuni în total

8.08.2018 – 30.05.2020

Comuna Geaca

Lot II

Servicii de catering pentru programul de școală părinți din comuna Cornești

8 părinți/sesiune

5 sesiuni în total

8.08.2018 – 30.05.2020

Comuna Cornești

Lot III

Servicii de catering pentru programul de grădiniță estivală din comuna Geaca

10 preșcolari

19 zile (aug.2018)

21 zile (aug 2019)

8.08.2018 – 31.08.2018

2.08.2019-31.08.2019

Localitate Geaca, Grădinița Geaca

Lot IV

Servicii de catering pentru programul de grădiniță estivală din comuna Cornești

10 preșcolari

19 zile (aug.2018)

21 zile (aug.2019)

8.08.2018 – 31.08.2018

2.08.2019-31.08.2019

Localitate Cornești, Grădinița Cornești

Lot V

Servicii de catering pentru programul de școală după școală din comuna Geaca

20 elevi

21 de zile x 24 luni

1.09.2018 – 30.08.2020

Localitate Geaca, Școala Gimnazială Geaca

Lot VI

Servicii de catering pentru programul de școală după școală din comuna Cornești

20 elevi

21 zile x 24 luni

1.09.2018 – 30.08.2020

Localitate Cornești, Școala Gimnazială Cornești

Tip Procedura

Procedură competitivă

Tip Contract

Servicii

Durata Contract

De la data semnării pana la 30.08.2020

Locul de prestare a serviciilor

Comuna Geaca, Judetul Cluj

Comuna Cornești, Județul Cluj

Valoare estimată a contractului de servicii

Valoareaestimată a contractului este de 199.541,25 de lei fără TVA (la care se adaugă TVA), astfel:

Lotul 1: 3440,35 RON fără TVA

Lotul 2: 3440,35 RON fără TVA

Lotul 3: 3853,21 RON fără TVA

Lotul 4: 3853,21 RON fără TVA

Lotul 5: 92477,065 RON fără TVA

Lotul 6: 92477,065 RON fără TVA

Divizare pe loturi

Da

Ofertele se depun

Pentru unul sau mai multe loturi

Data, locul și ora-limita de depunere a ofertelor

Ofertele se vor depune fizic în plic sigilat, pentru fiecare lot în parte, până la data de 6.08.2018 ora 12:00 la sediul Fundației Creștine Diakonia – Filiala Cluj-Napoca, str. Zambilei nr. 7, localitatea Cluj, județul Cluj.

Data și ora de deschidere a ofertelor

Ofertele se vor deschide in data de 6.08.2018 ora 14:00 la sediul Fundației Creștine Diakonia – Filiala Cluj-Napoca, str. Zambilei nr. 7, localitatea Cluj, județul Cluj.

Clarificări

Persoanele interesate pot solicita clarificări referitoare la specificațiile tehnice la adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , până la data de 30.07.2018

Toate comunicările se vor realiza în scris, pe adresa de e- mail menționată.

Specificații tehnice

Specificațiile tehnice pentru fiecare lot pot fi descărcate de pe pagina www. fonduri-ue.ro. Acestea suntatașate la prezenta achiziție.

Pentru documentația de atribuire accesați link-ul de mai jos:

https://drive.google.com/drive/folders/1_Ow12qM59gN6_zOEXLLXUHEJcVoRyPYk?usp=sharing

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

A MATERIALE SANITARE POCU 1 1

B MATERIALE SANITARE POCU 1 2

La începutul lunii iulie 2014 au avut loc conferinţele de evaluare a primului an de implementare şi de prezentare a metodologiei proiectului "Incluziune socială şi îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă ale romilor şi altor grupuri vulnerabile.

Judeţul BIHOR:

În data de 3 iulie 2014 a avut loc Conferința de evaluare a primului an și de prezentare a metodologiei proiectului. Evenimentul a fost organizat de către Fundația Creștină Diakonia, în colaborare cu Eparhia Reformată de pe lângă Piatra Craiului, în incinta Centrului Lorántffy Zsuzsanna din Oradea.Conferința s-a desfășurat între orele 11 – 14 și a avut un dublu scop: 1) de a evalua primul an de implementare și 2) de a prezenta metodologia proiectului pentru componenta educațională.

Judeţul CLUJ:

În data de 4 iulie 2014 a avut loc Conferința de evaluare a primului an și de prezentare a metodologiei proiectului. Evenimentul a fost organizat de către Fundația Creștină Diakonia, în colaborare cu Eparhia Reformată din Ardeal, în incinta Vilei Diakoniei Bethlen Kata din Cluj-Napoca. Conferința s-a desfășurat între orele 10 – 13 și a avut un dublu scop: 1) de a evalua primul an de implementare și 2) de a prezenta metodologia proiectului pentru componenta educațională.


Citiţi aici raportul conferinţelor