Serviciile prestate de Filiale
Cele nouă Filiale ale FCD au prestat în 2021, în nouă județe (Bihor, Cluj, Mureș, Bistrița, Covasna, Brașov, Harghita, Sălaj, Satu Mare), în 215 de localități acoperite
de 62 de puncte de lucru, prin 134 de angajați 187.449 vizite la domiciliu, la 19.454 solicitanți.
Filiala Cluj –la 9 puncte de lucru (Cluj Napoca, Bonțida, Dej, Săvădisla, Mera, Izvorul Crișului, Huedin, Luna, Almaș) prin 20 angajați oferă servicii acreditate și parțial finanțate de instituțiile statului. Aceste servicii se grupează în programe, care sunt următoarele:
- Îngrijiri sociale și medicale la domiciliu
- Îngrijiri paliative (terminale) la domiciliu
- Cămin de vârstnici la Cluj Napoca și Mera
- Programe after school la Cluj Napoca, Mera și Oradea pentru copii cu situație familială/socială dificilă, pt reducerea abandonului școlar precoce
- Programul Granny/Bunici
- Program de distribuire dispozitive medicale
Filiala Târgu Mureș – la 13 puncte de lucru prin 20 angajați oferă servicii acreditate și parțial finanțate de instituțiile statului. Aceste servicii se grupează în programe, care sunt următoarele:
- Îngrijiri sociale și medicale la domiciliu
- Programul de voluntari
- Program de distribuire dispozitive medicale
Filiala Reghin – la 9 puncte de lucru prin 22 angajați oferă servicii acreditate și parțial finanțate de instituțiile statului. Aceste servicii se grupează în programe, care sunt următoarele:
- Îngrijiri sociale și medicale la domiciliu
- Program pentru reincluziunea adulților cu handicap
- Program de distribuire dispozitive medicale
Filiala Sfântu Gheorghe – la 22 puncte de lucru, prin 42 angajați oferă servicii acreditate și parțial finanțate de instituțiile statului. Aceste servicii se grupează în programe, care sunt următoarele:
- Îngrijiri sociale și medicale la domiciliu
- Program de spălătorie socială
- Programul de voluntari
- Program de distribuire dispozitive medicale
............................................................................................................................................................................................................
Filiala Brașov – la 1 punct de lucru, prin 6 angajați oferă servicii acreditate și finanțate de instituțiile statului. Aceste servicii se grupează în programe, care sunt următoarele:
- Îngrijiri sociale și medicale la domiciliu
- Program de distribuire dispozitive medicale
.............................................................................................................................................................................................................
Filiala Oradea – la 4 puncte de lucru, prin 12 angajați oferă servicii acreditate și parțial finanțate de instituțiile statului. Aceste servicii se grupează în programe, care sunt următoarele:
- Îngrijiri sociale și medicale la domiciliu
- Program de distribuire dispozitive medicale
Filiala Odorheiu Secuiesc – la 2 puncte de lucru, prin 5 angajați oferă servicii acreditate și parțial finanțate de instituțiile statului. Aceste servicii se grupează în programe, care sunt următoarele:
- Îngrijiri sociale și medicale la domiciliu
- Program de distribuire dispozitive medicale
Filiala Zalău - la 3 puncte de lucru, prin 6 angajați oferă servicii acreditate și parțial finanțate de instituțiile statului, care sunt următoarele:
- Îngrijiri sociale și medicale la domiciliu
- Program de distribuire dispozitive medicale
Filiala Satu Mare - la 1 punct de lucru, prin 9 angajați oferă servicii acreditate și parțial finanțate de instituțiile statului, care sunt următoarele:
- Îngrijiri sociale și medicale la domiciliu
- Program de distribuire dispozitive medicale
-
Sprijinirea refugiaților ucrainieni cu informare, ghidare, suport psihologic, mese calde, pachete alimentare reci, cazare, transport și distribuție de cash
IMPORTANT!
La solicitarea serviciilor sunt necesare următoarele date, acte de obicei:
-Îngrijiri sociale și medicale la domiciliu
- Copia buletinului, cărții de identitate
- Adeverință de venit sau cupon pensie
- Bilet de externare, scrisoare medicală
- Ocazional Cerere
Aceste acte, date sunt necesare la elaborarea anchetei sociale, a evaluării stării de sănătate și a planului individual de tratament (cu Fișa cu numărul procedurilor necesare), a contractului de prestare de servicii și evaluării finale la terminarea serviciului, toate obligații legale contractuale cu Casa de Asigurare de Sănătate și Agenția Județeană de Inspecție Socială (AJPIS).