Sesizări, reclamatii
Anual efectuăm peste 300.000 de servicii și stabilim tot atâtea relații interpersonale cu populația solicitantă, astfel pot să apară și probleme deși încercăm să facem totul pentru evitarea lor. Un element specific al spiritului Fundației este atenția pentru depistarea, analizarea și rezolvarea problemelor (greșelilor), procese care pot ameliora mult rezultatele organizației și legăturile ei cu populația. Sesizările sunt luate în serios, în caz de observații, critici, reclamații investigăm cele întâmplate și răspundem în scris privind măsurile luate. Evident pentru a putea face acest lucru, avem nevoie de o sesizare semnată, cu specificarea domiciliului și de număr de telefon și/sau email. Sesizări anonime nu vom lua în considerare.
Chestionar de Satisfacție
În caz că sunteți dispus, vă rugăm să ne ajutați transparentizarea activității noastre prin completarea Chestionarului de Satisfacție privind serviciul prestat și modalitatea prestării, care urmează. Este important pentru noi.